lördag 31 maj 2008

Lördag

Igår tog jag det lugnt på kvällen, mamma och jag kollade på Sällskapsresan - BÄST!
"- man var ju nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig" "- Minns du Benidorm, snacka om grisfest" "- var jag med där? "- hade jag roligt?" HAHAHAH. Robban

Vid elva stack jag till Johan, vi kollade TV och la oss.

Idag vaknade vi vid 8 först, låg kvar i sängen. Johan gick upp, men jag va så trött så jag låg kvar. Tess messade mig sen och frågade om mamma hade köpt champagne till imorn! H-vete, det hade jag glömt! Men som ett sammanträffande så skulle Johan och hans kompis till systemet och handla. Tack älskling!
Himla tur!

Sen cyklade jag hem. Tar det lugnt nu.
Tänkte fixa mat och kolla film snart. Vid 5 ska Tess, Tilda och jag handla mat m.m till imorn :)

IMORGON ÄR DET BALEN, IIIH :) Så jävla kul!!

CIAO!

Inga kommentarer: