måndag 5 maj 2008

Ny vecka

Sov hos Johan inatt :) Mys!
Filosofin var tråkig som vanligt, vad annars, haha! NK sen, tråkigt. På hålan så gjorde Tilda och jag ganska mycket på vår Powerpoint om Tim Burton. På lektionen sen så gjorde vi klart den :) Skönt att vara klara, nu är det bara "manus" till själva redovisningen kvar! Hihi. Slutade tidigare med.
Pappa hämtade mig, skulle hämta balklänningen på Hanna Morris, den blev jättebra! Lämnade den hos mormor, sen körde pappa tilbaks mig till skolan, sen cyklade jag hem.

Tar det lilla lugna nu, håller på att kolla på avsnitt 96 nu av Andra Avenyn, 97 om en stund, sen ska jag kolla på Best of Big Brother 2004 :P
Käk sen!

Malmö imorn, kul med Tildis :D Hihi. Borta hela dan, och slipper franska (jag), religion och engelska! Yes =)

Yeye.


BESOS.

Inga kommentarer: