söndag 18 maj 2008

Söndag

Igår åt jag och Johan här, hos mig. Efter 8 cyklade vi hem till honom, kollade TV och tog det lugnt. La oss sen.

Idag vaknade jag vid 9, Johan lite senare. Vi gick upp och åt frukost. Efter 11 stack Johan till skolan för att plugga. Jag gjorde inte så mycket. Han ringde vid 1 och sa att han skulle till Maxi och handla mat. Jag stack dit, och vi köpte mat som vi åt på skolan. Sen stack jag hem igen. Gjorde inte så mycket, sen kom Johan vid 4. Tog det lugnt. Vid kvart över 5 stack han till stan, för att vara med på Tess gesällprov. Han messade mig halv 6 och skrev att det hade blivit försenat. Det blir nog bra.

Jag hade tänkt att göra läxor, men pallar ej göra det innan jag får mat i magen. Så får väl fixa detta. Kolla TV med!
Apropå TV så är det ikväll näst, näst sista avsnittet av Andra Avenyn! Sista på tisdag, som dessutom är ett dubbelavsnitt! Måste ses jöh.

YEYE.

Torsdag :)

Johan ♥

Inga kommentarer: