onsdag 28 maj 2008

Onsdag

Igår så tränade och solade jag och Tilda, najs :) Kom hem sen, käkade.
Vid åtta kom Johan och hämtade mig, sov i Haverdal. Vi kollade på TV, la oss. Va astrött.

Idag körde Johan mig till skolan vid 11, kom dit och käkade. Sen tränade vi på låtarna och dansen till imorn! FIFAN vad kul det kommer bli! :) Hihi.
S P S K 0 5 Vi ska vinna ;)
Efter Melodifestivalen ska Tildis och jag sola på stranden om det är fint och varmt! För vi känner att sola i solarium inte tar så himla mycket. Najs, najs!

Jag är så glad för att Tilda får göra sitt hår och smink så fort jag är klar :D:D Så jävla underbart! För nu kan vi alla tre käka tillsammans :) Ååh, balen kommer LÄTT bli den bästa dagen och natten på länge ;P Och studenten, GAAAH! Helt sjukt att vi tar studenten! Var har dom 3 åren tagit vägen?! Shit pommes frites xD

En annan sak som är bra är att jag har en massa jobb i sommar för Sodexho! Städa på Kappahl 28/6-16/8 & Städa på Fundia 7/7-1/8 :DDDDDDDDD LOVELY, LOVELY!


Nu ska jag fortsätta vara glad, och kolla på Blommor av Stål och käka godis =)


MELODIFESTIVALEN, IIIIH :D

Inga kommentarer: