onsdag 14 maj 2008

Mercredi

Japp, idag hade vi NP i Franska, Steg 3. Det gick väl...sådär. Det var ganska svårt och det var jag nog inte ensam om att tycka. Hade compréhension orale, lizee och ecriver idag. Parler blir väl en annan dag. Efter det så var jag bara en liten stund på geografin för att skicka in min reseberättelse till Sven (igen, då jag hade glömt att ange mina källor). Sen var jag hemma en stund och fixade. Tillbaka till skolan där jag spenderade min lilla rast i en datasal. Sen hade vi vår redovisning om pattcancer på naturen, det gick bra. Höll på med genetik-uppgiften och betygssamtal sen. Ligger på G iaf :) Sen stack jag in till stan, lämnade in min klocka som skulle spännas. Tränade sen, längesen - skönt! Efter det hämtade jag klockan igen. Sen hem till Johan för att lämna grejer, sen till skolan och mötte honom.Vi handlade. Sen stack vi till stan där Johan bytte sin tröja som det var hål i och köpte två par shorts, ett par bad och ett par jeans. Vill med ha :( Yeye. Kom hem sen åt och åt köpepizza. (Maxi)
Efter maten stack han till skolan för att plugga, sen ska han till Smålands. Ska också dit sen, och typ hjälpa honom.

Imorgon:

♥ Etik & Livsfrågor, redovisning
♥ Religion
♥ Lämna grejer hos Johan för kvällen
♥ Kanske övningsköra med pappsen
♥ Käka & supa hemma hos mig med bästa bruden Tildis ♥
♥ Karaoke med klassen på Mårtensson, FETT SKOJ!
Sova hos Johan =)

Najs, Najs!

Nu ska jag duscha, sen dra!
CIAO BELLA!

Inga kommentarer: