fredag 2 maj 2008

Valborg

Kvällen började med att Johans två klasskompisar + den enes flickvän kom dit, vi käkade lax och klyftpotatis :) Gott! Vid 8 gick vi till Madde i Johans klass, där käkade vi ostbricka, fy vad gott det var och gud vad vi käkade x) Stack där ifrån vid 11, gick in till stan. Gick runt lite, Underbar var det ingen idé att gå in på, för det var typ 15 meter kö. Så vi gick till Moon, det va leg 86 men vi blev insläppta av en snällis :D Därinne dansade vi, träffade ävrn på Masse :P På stan annars så träffade jag på pappas kusin, klasskompisar, Tess & hennes Philip, äntligen x) haha, Tune & Danny b.la. :) Mycket trevlig kväll. Slutade med sleep-over hos Johan =)

Idag har jag och Tilda käkat på Blue Thai och gått i stan. Köpte en studenklänning :) Skönt att ha det gjort. Sen stack vi till Tess på salongen på A-berg där hon gjorde uppsättning på Tilda. Stack hem sen, fixade på mitt rum, käkade. Har fått i ordning på mitt rum nu :) Det är också skönt. Har bara tagit det lugnt ikväll.


Imorgon så ska jag kanske träna med Tildis och ska även följa med Johan till stan, för han ska beställa glasögon. Sen sticker vi nog hem till mig. Farmor & Kent kommer hit, och dom skulle bjuda på pizza :)

Kollar på Vänner nu, ska strax lägga mig.

NATTI!

Inga kommentarer: