torsdag 22 maj 2008

Frisören x 2

Sov hos älsklingen inatt, alltid lika mysigt.
Kom 5 min för sent till etiken idag, vi kollade på en film. Den var ganska konstig, men lite rolig :P Kände inte för att sticka hem på min håla idag så det blev att jag joinade Tilda & Emelie och dom andra i Mimmis kulturhistorieklass. Dom hade gjort buffé, mat från olika länder. Det var SUPERGOTT och jag blev SUPERMÄTT, haha :P Roligt var det när Sven åt sin lyckokaka men glömde ta ut lappen :D Han svalde inte den men han kunde inte läsa lappen :D hahahaha. Sen hade vi seminarie på religionen, det gick bra!

Hem sen.
Var bara hemma snabbt efter skolan och hämtade pengar till mitt hår, sen stack jag till salongen :P Tess gjorde slingor i mitt hår, och det blev jättebra!! Nöjd som fan! Efter det stack jag hem. Va hemma en stund, sen stack jag till Jessika och hämtade en tröja jag fått :) Sen stack jag in till stan, blev lite shopping =) Linne och ett par "snörsandaler" från H&M + Elvital schampoo & balsam från Åhléns. När jag skulle betala så märkte jag att priset var nersatt på schampoot & balsamet, najs :P Efter det så hade jag tid hos Lockcenter för att prova baluppsättning. Kom fram till en fin frisyr =) Hem sen, käkade.
Kollat TV. Stack till Johan en sväng för att visa håret. Hemma nu igen.
Men nu ska jag kolla lite på SATC och sen läsa Harry Potter!


Juste, Andra Avenyn igår :( Det var dumt! Hur ska det blir utan Angelica? :( Längtar som tusan till nästa säsong!

JOHAN ♥

Inga kommentarer: