torsdag 29 maj 2008

VI VANN!!!

Yes, SPSK05 vann Melodifestivalen. Väl förtjänt skulle jag säga, med allt jobb vi har lagt ner. DUKTIGT KLASSEN!! Kände på mig idag att vi skulle vinna. Vi hade helt enkelt det bästa "numret". Sorry, SPL!
Hihi. Efter segern så stack jag och Tilda till stan där vi låg och solade, pratade och lyssnade på musik i Picassoparken. Underbart!Sen kom Samuel och dom skulle...hmm göra nåt :P Mitt minne sviktar då och då, sorry babe :P Jag cyklade hem då. Kollade lite TV, käkade. Sen åkte mamma och jag och handlade. Kollat film sen bara.

Tänkte strax gå och lägga mig och läsa Harry Potter

Imorn blir det sola på stranden med Tildis :D Är dock gaa-hanska säker på att jag kommer bränna mig som in i h-vete. Har ju dock solkräm, men det verkar inte finnas nån solkräm som biter på mig :( Ska försöka smörja in mig överallt, Tildis får hjälpa mig där jag inte kommer åt ;D Bara det inte blir alltför fult till söndag! Katastrof. Nej, tänk inte så :P

Ååh, söndag, balen! LOVELY!
Vi kommer vara så fina mina prinsessor! :)

Sängdags!


Johan, du fina, du bästa ♥

Inga kommentarer: