torsdag 1 maj 2008

Snart fredag :)

Fan! Hur kunde jag glömma att vi skulle hem till André idag och öva till melodifestivalen?! Helvete också. Så himla mycket att tänka på. Hade totalt glömt bort det. Undra hur många som var där? :O
Vi måste ju öva fler gånger innan nästa fredag så. Men men.

Sov hos Johan till idag. (Berättar om valborg imorn, orkar ej nu :P)

Har mest tagit det lugnt idag, fixat lite på rummet imorn.
Kollat film med mammi.

Imorgon har jag lite grejer att fixa:

♥ Fixa på mitt rum [x]
♥ Skriva klart reseberättelsen
♥ Skriva Etikarbete (för Kjell)
♥ Leta fakta/bilder om Tim Burton. (tänkte jag gör det Tildis eftersom att du antagligen kommer göra mest på Powerpointen :), hope it's okay!) ♥ [x]

Får se vad som hände på kvällen, Johan skulle jobba imorn, men jag vet inte hur länge. Yeye.

Nu ska jag läsa En ö i havet, har redan sett klart filmen :P


Det är jobbigt nu, men vi får ta ett steg i taget, vi klarar det här! Det måste vi. Vi finns här. Mamma ♥


Jag älskar dig så mycket Johan! Tack för att du finns ♥

Inga kommentarer: