söndag 4 maj 2008

Helgen

Igår var Johan och jag i stan, han skulle prova ett par glasögon. Sen gick vi hem till honom, var där lite. Hem till mig sen, Farmor och Kent var där :) Jag duschade, sen beställde vi pizza. Jag tog dock kebabrulle, goott!
Sen tog vi det lugnt, kollade på TV. Dom stack vi 8. Mamma, Johan och jag började kolla på Spiderman 3, men såg ej klart den.

Idag vaknade vi vid 8, har ju inga persienner än >.<
Johan stack hem vid halv 12 och min faster kom hit vid 12, vi snackade lite skit och så. Jag solade i en halvtimme ungefär med, fick färg :D Så det ska jag ju göra nu när det är så fint och varm. (28 dagar till balen idag!!) Huj! Det var skönt iaf =)

Tar det lite lugnt nu, snart kommer mammas två kompisar hit och ska kolla på lägenheten :)

Sen SKA jag skriva klart reseberättelsen! ;)


CIAO DÅÅ!

Inga kommentarer: