tisdag 13 maj 2008

Bonjour

Igår så kom Tess till mig vid 6. Vi stack då till Pinocchio åt käkade :) kebabsallad för Tess och kebabrulle för mig. Sedan gjorde vi blåbärspaj, och samtidigt så tvättade jag mitt hår; med silverschampoo och med inpackning. Sedan klippte hon mig :) Det blev jättebra! Kollade lite TV med och satt vid datorn. Hon blev hämtad vid tio.

Idag hade jag franska första, gjorde hörövningar. Var också 15 minuter försenad till lektionen :P På rasten på franskan så bokade jag en tid till vår doktor (för munsåret), fredag 11.30.
Sen hade vi religion, började kolla på Matrix. Filosofi sen, men vi skulle kolla film så Emelie, Tilda och jag stack och åt :P Lasagne till lunch idag, inte lika god som den brukade vara. Håla sen till engelskan, men Tilda och jag var duktiga och gjorde vår redovisning till naturen, powerpoint och det vi ska säga. Det tog hela hålan. På engelskan så skrev vi det vi ska säga på engelskapresentationen. Gick hem när vi var klara.
Hade egentligen tänkt att träna idag, men har NP i franska imorn (alla delarna!!) så tänkte plugga på det. Inget jobbigt dock, en hemsida med bra övningar. Hihi. Skulle egentligen till Johan med, men tar det imorn även det p.g.a NP :(

Men innan jag börjar plugga så ska jag fixa mat, jag är hungrig nu. Mamma och pappa åkte för ett tag sen till Landvetter för att hämta Daniel och co som har varit i España. Vi får nog grejer av honom, då han både har messat och frågat mig om jag använder mascara och om jag gillar stora solglasögon :D Hihi. Kul att träffa honom igen.

Nej, nu ska jag äta och kolla på Harry Potter ♥
Sedan blir det franska-plugg. Ensam hemma ett tag =) GÖTT!


Johan, je t'aime ♥

Inga kommentarer: