tisdag 20 maj 2008

Hello!

Tja. Idag hade jag ingen religion, då min grupp inte ska ha seminarie förr än på torsdag. Så då skippade jag franskan med :P Hihi. Började då inte förr än 11 med filosofi. Kom dock nästan 20 minuter för sent :P Jag & Tildis. Men skit samma. Hade "prov" så det gjorde vi, skrev en sida sen gick vi och käkade. Äcklig mat, ovanligt. Sen var det info för 3:orna i Galaxen om balen, studenten m.m. Sen hade vi håla till engelskan började, fixade med lite grejer. Sen på engelskan så skulle Tilda & jag börja med vår presentation men min inloggning eller så krånglade. Men data-gubbarna hjälpte mig :) Tack!
Sen gjorde vi den, det gick bra :)
Kom hem sen. Skulle övningsköra med pappi. Körde på en väg, första gången! Iih, kul men lite läskigt, speciellt när det kom lastbilar :( Hihi. Köra mer en annan dag.
Ringde Sodexho på vägen hem, ser ut som om jag kommer att vara på Fundia i 3 veckor, men vafan va ju där förra sommaren så känner ju till det. Sen någon annanstans med :) Yey!

Nej, nu ska jag packa ihop lite grejer. Sen ska jag till Nautilus ♥ Ska för övrigt hålla informativt tal om det på svenskan imorgon. Yippie, vill inte :( Ska iaf ha Tildis jämte mig ♥ Efter Nautilus ska jag till Johan. Han är i skolan och pluggar och jag ska skriva klart talet och göra Matrix-uppgiften!


TJAO!!


Inga kommentarer: