lördag 17 maj 2008

HEEEJ

I torsdags var jag och Tilda hos mig innan Mårtensson och söp lite grann :) Tog sen bussen in till stan, där träffade vi på trevligt folk, hehe. Karaoke var skitkul, ingen i klassen (förutom Johanna) var uppe och sjöng, men det va kul att sjunga med :P Tilda och jag stack därifrån runt halv 1.
Vi gick till Österskans för att ta bussen hem för att efter ett tag upptäcka att vi missat alla sista bussarna. Det var ju för fan torsdag! Skit då. Så det var bara till att gå hem. Jag till Johan och Tilda som mötte Sam.
SOVA!

Seg som fan igår, men upp var det eftersom jag skulle vara hos doktorn 11.30. Gick dit. Kom in, pratade och fick recept. Sen tränade jag & Tilda, styrka, sen solade jag, najs!
Efter det så käkade vi mat från Nudelbaren, det funkade - ganska salt!
Mamma kom in till stan sen, skulle hämta symaskinen, åkte med henne hem.
Tog det bara lugnt sen. Skönt, kollade TV och så.

Idag gick jag upp vid 9, käkade, kollade TV. Tagit det lugnt. Sen var mamma och jag i stan och kollade, Maxi en sväng med. Hemma nu.

Men nu ska jag käka lite noodles och kolla på Harry Potter and OTP (the Order of the Phoenix) ^^
LOVELY! Harry Potter in my ♥ Hihi.

Sen kommer Johan hit, så äter vi här. Sen hem till honom.


BISOUS :*

Inga kommentarer: