onsdag 21 maj 2008

Dancing Queen

Tränade ju på Nautilus igår. Solade först, lovely! Styrka sen. Aah, gillar verkligen att träna. Det var därför jag ville prata om Nautilus på talet :) Hem till Johan sen, vi handlade lite och gjorde mat sen. Sen skrev jag klart mitt tal, såklart hände nåt skit så fick skriva om (som tur var hade jag "min första del" på min mail eftersom att jag hade mailat den till mig för att kunna skriva hemma hos Johan. Men ändå! Blev klar vid tio, sen kollade vi TV och la oss.

Svenska första idag, höll talet. Det gick la bra, var nervös men men :) Fick iaf G och pratade i 4.16 minuter. Sen hade vi lunch och sen skulle vi dansa & sjunga, öva till Melodifestivalen. Det var kul! Var där hela tiden förutom när vi skulle göra vår NO-gruppredovisning. Känns som att det sitter rätt bra nu, dansen iaf. Förutom dansen till Billie Jean och Cotton Eye Joe. Dom är svåra! Men jag ska öva ;)
Tråkigt att inte alla är med bara....

Kollade precis klart en film jag började kolla på igår. Käka här, sen ska jag till Johan igen :D Vi ses nog inte förr än på lördag så vi sa idag igen.

Imorgon är det etik första, ingen aning vad vi ska göra. Sen håla, sen seminarie på religionen. Sen efter skolan klockan 2 ska jag till Tess för att färga håreeeet :D Iiiiih.
Sen klockan 6 ska jag vara på Lockcenter för prova balfrisyr. Sola med Tildis efter det, lovely! ♥

Nu ska jag kolla på säsongavslutningen av Andra Avenyn!
Ses inte förr än den 21 september :(

Juste, Tilda och jag fick G på vårt PA :)

BISOUUUS :*

Inga kommentarer: