måndag 19 maj 2008

Skol-helvete!

Ja, fyfan för den! Men nu är det inte mycket kvar! SÅ JÄVLA SKÖNT :D

Började med tråkig filosofi som vanligt, var dock 5 minuter försenad. Sen skulle vi kolla på film, och jag & Tilda smet - som vanligt :P Haha. Lunch efter det.
Sen skulle vi in i datasalen, men såklart är där fullt av idioter som använder datorerna till spel, kolla bdb, o.s.v. Kan de inte läsa eller? - DENNA SALEN ANVÄNDS ENDAST FÖR SKOLARBETE!! Tror ni att dom små glinen bryr sig om det? Nej, inte ett skit. Blir så förbannad varje gång. Fatta att folk behöver använda datorerna till vettiga saker!! Som idag då, det satt TRE små glin jämte varandra och ALLA spelade samma spel! Palla liksom. Till slut fick vi iallafall en. Sen vart det NO, redovisning och sen jobba med grupparbetet, men då vi är klara så gjorde vi inte det. Men Tilda och jag gick till Statoil och köpte mjukglass med tutti frutti-strössel :D (årets första!!) lovely. Sen bestämde vi oss för att gå hem, trots att vi hade sagt till Katarina att vi skulle redovisa idag, men vi hade lång håla!! Så vi gick hem. Sen jag kom hem har jag ändå inte gjort något vettigt. Såg klart Harry Potter och Fenixorden som jag började kolla på imorse :P
Läste sen två kapitel av Harry Potter och De Vises Sten som jag började läsa igår, för att ta en paus i En ö i havet :P Hihi.

Tänkte dock börja skriva på Kjells etik-uppgift nu. Sen göra Matrix-uppgiften till religionen, då jag har seminarie-tid på torsdag! Sen blir det svenska-talet :( Tror dock att jag har en idé om vad jag ska skriva om :)

TJAOO!






Inga kommentarer: