måndag 31 mars 2008

Snart sova..

Igår var jag och Johan hos mig på dagen, stack till honom vid halv 7. Kollade på TV. Johan var iväg och handlade lite med. La oss vid 11. Behövde gå på toa inatt, sen tog det en typ en timme att somna om :/ Yeye. Johan började en timme innan mig. Duschade, käkade frukost.
Filosofi första, asså SERIÖST vad jag hatar den lektionen alltså! (Kommer btw att nämna det i mitt tal på torsdag) x) You'll see! ;) Jao, sen var det nk, snackade om örat. På hålan var Tilda och jag på Ankis Tyghus och kollade på tyg, kollade i böcker med klänningar, beställde mönster. Vi bestämde oss dock för att köpa tyg på Eko istället.
Köpte lite käk med =) Engelska sen, en poetry-redovisning gick igenom Scene 6 i pjäsen, och såg början av filmen sen.
Kom hem, tog det lugnt. Skulle skriva mitt tal sen, hade typ hjärnsläpp först, sen bytte jag tema och skrev som fan ;D Är rätt nöjd, tror det kommer bli bra =)
Gjorde hälften av geografi-frågorna med, gör klart resten imorn =)

Imorgon ska jag nog in till stan efter skolan och kolla lite :) Sugen på att köpa en ny tröja, hihi. Sen ska kanske jag och mamma kolla balskor senare =) Kanske ska till Johan sen.



Kollar Vänner nu, men borde lägga mig. Hade ju som sagt svårt att somna inatt och börjar tidigt imorn :(
Yeye, godnatt!

Inga kommentarer: