onsdag 2 april 2008

Onsdag

Igår var jag i stan efter skolan, gick runt i massa affärer, provade tröjor och lite skor. Ett par röda Ray Ban-lookies från Glitter fick följa med hem :) Schnygga! Kom hem, åt. Sen stack mamma och jag till Flygstaden och skulle kolla på balskor, hittade ett par jättefina + ett par skor till mamma och ett par andra till mig (på rea dessutom!) =) Va inne på Maxi med. När vi kom hem så duschade jag och stack sen till Johan. Vi kollade på TV.
Riktigt fint och skönt 1 april-väder igår!

Idag började Johan tidigt, jag va dock vaken när han va uppe. Låg kvar i sängen, va så jäkla trött :P Gick upp efter 9 idag, duschade, satt vid datorn. Käkade lunch sen, gött. Idag var jag slapp, då jag va så trött och det va tråkigt väder. Geografi första, gjorde näästan klart mina frågor, har två kvar som jag ska göra så fort jag har skrivit klart här! =) Sen var det naturkunskap, Anders pratade om bakterier, sen redovisade Alexander om lepra/spetälska. Såklart hade han valt de finaste bilderna =) EUUWW! Va en sväng i stan efter skolan.
Hem sen, tagit det lugnt. Brorsan fyller ju 17 år idag så vart lite firande idag/ikväll.

Imorgon är det två lektioner + talet då, USCH! Roligt att ytterligare två från klassen ska vara med i vår grupp, men men. Det blir bra. Johan kommer nog nångång imorn med, ska sova här för att han ska på nån kurs i Vilshärad på fredag, ska låna vår bil. Sen skulle vi nog hälsa på mormor på sjukhuset med. Operationen gick bra =)
På fredag är nog Johan här. Sen på lördag ska mamma och pappa ut och fira min faster som fyller 30. Så vi är väl här =)


Yeye :P


PUSS & KRAM

Inga kommentarer: