söndag 23 mars 2008

Uppdatering

Har varit lite slarvig med att blogga denna veckan :P

I tisdags var det ju studentfest, det var rätt kul även om Valentine i sig var ett tråkigt ställe. Sov hos Johan :)
Två lektioner på onsdagen, var rätt seg :P
På torsdagen var min första lektion inställd, så pappa, jag & Daniel käkade lunch på Max. En lektion på eftermiddagen. Sen var det lov :D
Johan och jag lånade bilen och stack till stan, där vi kollade i lite affärer, Johan köpte ljus and stuff på Lagerhaus och jag skrev äntligen in mig på en körskola, haha! :) Åt god mat på kvällen (och Johan var på ett möte på skolan). Tog det lugnt på kvällen sen.

I fredags låg vi i sängen typ hela dagen, inte ofta man gör det :P mys ♥
På kvällen tog vi det bara lugnt med, kollade film & TV.

Igår vaknade vi tidigt, gick upp och åt frukost. Fixade oss sen för att åka till Haverdal på "påsk-lunch". Det var mycket gott :) Sen handlade vi lite smågrejer efter det. Åt lite hemma hos mig. På kvällen skulle vi ha varit på fest hos Johan T. Så blev icke fallet för mig då jag fick migrän :( Det var verkligen inte kul, usch!

Gick upp tidigt idag :P Passade på att ta det lite lugnt då med, datorn och kollade lite Beck ♥
Vid halv 11 åkte jag, mamma & pappa och hämtade Johan, sen Marcus hos en kompis. Åkte till mormor sen :) Pratade lite med mormor & co. Sen var det mat :) Good as always. Va ute en sväng med. Annars tog vi det bara lugnt, kollade TV. Vi åkte hem vid 5. Fick pengar av mormor & morfar med :)
Släppte av Johan och mig hos honom. Tog det lugnt när vi kom hem. Sen dess har vi handlat, tvättat och lagat mat. Johan kollar TV och halvsover och jag sitter här :P

Imorgon skulle vi flytta lite av våra lådor till Johans förråd. Ska kanske träna med. Funderar på om jag hinner inom Maxi en sväng med, har sett ett par jättefina vår/sommar-skor där :) 199 kr!

På tisdag blir det stan med Tildis; lunch på Blue Thai, sen ska vi boka tid för hår och smink till balen. Bara det inte är för sent! Sen ska jag även boka tid till synundersökning på Synsam.
Gumman, vi får ta en dag till vårt PA med? :)

En dag får gå till att plugga med; en uppgift i etiken, geografi-frågor och svenska-talet, usch!

Nej, nu ska jag gå till Johan som ligger och sover :)

PUSSPUSS!

Inga kommentarer: