måndag 17 mars 2008

Snö :(

Ja, usch. Hur fan kan det snöa NU?! Det ska ju vara varmt och fint vårväder nu, buhu :(

När Johan kom hem igår, så åt vi mat; lite rester från häromdagen. Sen var vi på Maxi och handlade. Kollade TV sen, gjorde varm choklad :) La oss sen.

Idag gick Johan upp före mig, för han skulle ju jobba. Jag tog mig fram i snön till skolan vid 11.
Filosofi - Idag var det veeerkligen drygt! NO efter maten, redovisning + genomgång av skelettet. Sen hade vi håla, jag och Emelie satt och var nervösa inför vår redovisning, men vi pratade också om allt möjligt, och mycket kom upp ;P Redovisningen gick bra sen =) Så jäkla skönt att ha det gjort! Vi gjorde även en quiz och gick igenom Scene 5 på A Streetcar Named Desire.

Tar det bara lugnt nu. Har lite ont i huvudet och den andra värken (you know, girls!) Så tänkte lägga mig och vila lite bara, kolla på Vänner ;P
Sen blir det nog tisdagens avsnitt av Andra Avenyn, can't wait, haha. Senare SATC =)


Imorgon är det studentfest :D
Tilda och jag har dock bestämt oss för att inte klä ut oss. Palla lix. Men supa blir det :D Sova hos Johan sen =)

Hörs later!

BESOS!

Inga kommentarer: