fredag 14 mars 2008

Godnattis!

Jao, ska strax lägga mig.
Efter maten var mamma och jag ute och gick, tänkte eftersom att jag inte tränade idag.
Såg Så ska det låta innan, Robert Gustafsson med, då kan det bara bli bra och roligt ;D

Kollat på Sex and the City sen bara, med äpple, ananas, popcorn & cola :) Mucho yummie!

Sitter lite här nu, men ska strax lägga mig och läsa Harry Potter 7 ♥
Jag vet lite som händer i slutet. Två saker jag hoppats/inte hoppats på kommer hända :D Lovely, Lovely, Lovely - ska en bok sluta ;P

Imorgon blir det som sagt "barnkalas" på förmiddagen, får se vad som händer sen.

Ni som läser min blogg, skriv vilka ni är :) Är nyfiken ;) Vet bara nu att det är Tildis som läser den. Så plz skriv nåt (:


PUSSAR :*

1 kommentar:

Jenny sa...

jo men jag är en trogen läsare : )