onsdag 26 mars 2008

Onsdag

Igår så stack jag till salongen på A-berg där Tess fixade Tildas hår. Mycket fint :) Sen va vi hemma hos Samuel lite tills Tildas mamma kom, dom åkte i bilen och jag cyklade. Kom dock samtidigt in :P Käkade på Blue Thai sen, yummie! Satt kvar ett tag, Tilda, Samuel och jag. Sen kollade vi på H&M, där jag la undan en väska (som jag senare köpte). Sen beställde jag även tid till synundersökning på Synsam, och juste vi bokade tid till hår & smink till balen =)
Sen tränade vi, styrka & simning, så skönt :) Sen hade vi sällskap till Johan. Skulle egentligen cyklat till Rusta och köpt schampo & balsam till Johan, men det började snöa jättemycket :( Så var hemma hos honom. Han kom hem en liten stund och hämtade en grej, sen kom han tillbaka vid 7 :) Vi beställde pizza, familje-pizza Capricciosa, den va jättegod, vilket mjukt gott bröd :D Hihi. Kollade på TV sen, la oss.

Usch, sov så dåligt inatt, hade ont i benen (efter träningen antar jag), jättejobbigt. Råkade ju väcka Johan med :P
Han började tidigt idag, men kunde inte somna om när han hade gått så kollade på TV. Gjorde god frukost sen och satt vid datorn. Vid 11 stack jag till Rusta och köpte schampo & balsam till Johan. Kollade på H&M på Eurostop ifall väska jag köpte igår fanns i en grönare färg än den jag köpte (såg det för ett tag sen), men hittade ingen. Hittade däremot en sån grön färg fast på en annan väska. Har tänkt sen igår och vart lite osäker på väskan jag köpte, för tyckte den va lite för dyr (179) och ville egentligen ha en annan grön. Så köpte den andra :) Den va fejn. Sen va jag hemma hos Johan, han kom hem och vi gjorde och käkade lunch. Tog det lugnt, stack hem vid 4 när han skulle till Smålands.
Kollade Vänner när jag kom hem.

Käkade nyss, och ska nu bege mig bort till Tess ♥ Det blir filmis och lite goodie-goodie. CIAO!


Johan ♥


Väskan :)



Inga kommentarer: