fredag 28 mars 2008

Friday

Inatt sov jag hos Johan :) Han skulle till skolan, jag gick typ upp vid 10. Käkade, cyklade och mötte Tilda vid Netto. Vi skulle till Ankis Tyghus, men det va fan stängt på fredagar, dåligt! Så skulle vi kolla en på Maxi (som jag trodde fanns, men det gjorde det ej) x) Så gick vi och tränade. Sim-Sim, najs. Cyklade hem sen, duschade och tog det lugnt.
Kollade precis Tjenare Kungen, den är fan bra asså! Spelade in den, dock stannade videojäveln när det va 20 minuter kvar, man ba buhuuuuuu :( Yeye, får väl köpa skiten. Muhaha.

Känner mig lite sugen på att pippa pipcorn asså! Ojsan, blev visst lite fel, GUD vad roligt xDDDD Menar ju såklart poppa popcorn. (A) Nej, inte så men jag har inte så jävla kul asså. Johan sover ju i H-dal inatt :( Yeye.

Imorgon ska iaf jag, mamma & pappa in till stan, kolla glasögon till moi (yes, ska få det!) och lite annat. Mys.

Nej, nu blir det Vänner ♥

JOHAN ♥

Inga kommentarer: