måndag 3 mars 2008

Helgen

I fredags var jag och Johan hemma här, kollade film och myste :) Vi kollade på Resident Evil. La oss sen. Gick upp vid 11 i fredags, åt frukost. Sen gjorde jag mig i ordning och tog bussen in till stan. Gick där med Tilda och Sam :) Kollade och fikade. Vid 4 gick jag hem till Johan. Vi tog det lugnt bara. Vid 6 gick vi hem till Masse, där Simone med va :) Vi kollade TV och pratade lite. Stack efter 7 sen och käkade på Ida's :) Kebab-tallrik, gött :) Satt där ett tag och snackade, kul ;P Gick och hyrde film sen, Deep Fear. Fan vad dålig. Gottit till med :) Jag och Johan gick efter filmen, vid 11. Kollade lite TV när vi kom hem, la oss sen.

Gick upp efter 11 igår, åt frukost vid 12 typ :P Mamma ringde och frågade om hon kunde komma och kolla Johans lägenhet, för hon skulle ändå lämna grejerna som jag köpte till Johan. Så hon och min faster var där en stund. Sen gick jag och Johan till Maxi och handlade. Käkade sen. Sen tog vi bussen hem till mig, hade sånt jäkla skoskav :( Kom hem sen. Jag började plugga på religions-provet. Sen åt vi. Efter maten åkte Johan och jag till hans mammas grav, skulle kolla till den. Sen när vi ändå hade varit där (i Steninge) så åkte vi inom Haverdal. Pratade och fikade :) Hem sen. Jag fortsatte att plugga. Sen kollade vi lite på TV. Sov sen.


Idag började han en timme innan mig. Han gick upp före mig, och fixade sig. Jag sen. Filosofi första idag, läste en konstig text. Ingen NO för mig idag, tandläkaren. Ska dit imorn med :( Yeye. Sen hade vi ingen engelska idag för att IB hade prov. YEY. Men då måste vi redovisa imorn ;(

Ska hem till Tilda sen, så ska vi jobba på vår plansch. Suck. Får skriva på engelskan med och plugga religion. KUL!
Ska plugga lite på det snart, ska bara se klart avsnittet av AA som jag kollar på nu!


CIAO!

Inga kommentarer: