onsdag 5 mars 2008

Torsdag

TJAOO! Idag hade vi svenska första lektionen, Håkan pratade om talet. Booring, även om han var rolig ibland :P Sen hade vi geografi. Tack vare att nästan ingen i klassen var klar med sina planscher, så var det bara jag, Tilda, Jenny, Emelie, Jennie, Andrea, Johanna, Sandra, Sofia & Maria som var klara att redovisa :P Så det var skönt att det bara var för 8 pers + Svennis. Var lite nervös ändå, men det gick bra =) Fick sluta när vi var klara. Sen NO, Lovisa & Linn redovisade, sen såg vi en film typ om en bebis första veckor, om hjärnan. Sen visade Anders ett experiment. La saker i flytande kväve, så att de frös. Bananen var inte liite kall ;P
Stack till Eurostop efter skolan, köpte fluorvatten & tandtråd på apoteket, rakgel på Willys och John Frieda balsam, då mitt är slut och det kostade 69 kr där :) Dock hade de inte schampoot. Så jag stack först hem till Johan och lämnade mina grejer. Stack till stan sen och köpte schampoot :) Det är såå bra ♥

Va hos Johan sen. Han kom hem vid halv 7, så gick vi och handlade. Lagade god mat sen :) Vid 8 stack han ut.

Nej, nu ska jag raka benen ;)
Kolla AA sen =)


PUSSPUSS!



Inga kommentarer: