torsdag 13 mars 2008

Gaah

Johan kom till mig igår :) Jag hade börjat packa ner grejer i mitt rum innan, sen hjälpte han mig. Vi packade ner saker, och slängde saker. Käk sen; hemmagjorda hamburgare, mums :) Packade lite till sen. Kollade TV. La oss.

Idag började vi näästan samtidigt, en halvtimme bara. Fast jag kom på lite sent att det är FN-rollspel nu, och vår lärare i etiken, Måns + nästan hela etikklassen (SPSP) är ju på det. Men Måns hade satt en lapp att man kunde gå till Galaxen och kolla, man var ledig från den andra lektionen om man gjorde det. Så tänkte jag att jag går idag, så har jag bara geografi imorn. Men jag visste ju fan inte var publiken går in nånstans. Så jag sket i det. Kunde han inte ha sagt det förra veckan eller på religionen?! Gaaah. Jaja, men vi ska ju dit på religionen, så jag skiter i det imorn :P Palla gå två gånger. Så det är bara det jag har sen.
Efter det ska Tilda till JB där Tess ska göra uppsättning på henne, och jag hänger med.

Så håla i 2 ½ timme nu. Vad ska man hitta på? Har packat ner alla mina filmer förutom SATC-och Mordkommisionen-boxarna. Är rädd om dom så vill inte riktigt ha dom med dom andra ^^

Yeye. Blir nog Vänner eller SATC nu. Käk sen, hamburgers :D

Juste, ska till Johan efter vi har varit på JB. Får "packa" till honom sen...

Bara geografi imorn då, redovisningar. Känns knappt lönt att gå då, men det gör jag :) ^^ Slappis imorn x)


PUSSPUSS!




Johan tycker det är kul att packa :P




Väldigt kul :P Haha
Sötnos =)







Inga kommentarer: