tisdag 4 mars 2008

Voyage Voyage

....Med Kate Ryan, den är bra :) Bara suttit och degat ikväll. Kollade på Sex and The City innan och käkade popcorn och drack varm choklad ♥ Det satt fint i lilla maggen =) Heuheu.
Usch, känner typ hur tandläkaren skrapar mina tänder, så obehagligt. När man känner det när det inte händer lix, help! Usch :( Ska iaf till Apoteket imorn och köpa fluorvatten & tandtråd. För här ska tänderna bli fina! Ska köpa rakgel med. Johan gillar inte mina håriga ben - jag förstår honom. Han gillar inte mina håriga ben och jag gillar inte hans håriga ansikte, så är det bara. Asså när han är orakad då x) Men imorn ska det fixas ;)

Imorn slutar jag 14.20. Får se om Johan ska äta hemma hos sig imorn, ska han det äter jag där. Ska han inte, äter jag hemma. Så sticker jag dit sen. Annars blir det efter skolan när jag inhandlat mina stuff.

Nej, nu borde jag sova. Ska dock läsa lite Harry Potter först.

Imorn:

♣ Svenska
♣ Geografi (redovisning?)
♣ Naturkunskap

GODNATT!


Inga kommentarer: