söndag 16 mars 2008

Vårstädning

Japp, har precis städat Johans lägenhet :) Vad som skulle vara en liten städning av lägenheten blev en riktig vårstädning (tänker på det fina vädret som är ute :D) Jag städade toaletten (inte i toalettstolen dock), dammsög i lägenheten, torkade av, plockade i ordning Johans tusen miljoner saker ;P, och bytte sängkläder i sängen :) Ja det var väl det. Kände att det behövdes :) Hoppas att han kommer hem snart. Och då blir det nog mat med =)

Imorgon är det skola igen, yippie ^^
Redovisning på engelskan med, men det klarar vi Emelie ;)
Annars är det nog rätt lugnt i skolan denna veckan, inga prov iaf + att vi bara går 4 dagar denna veckan, då det är långfredag på fredag! :) Najs! Sen är det påsk nästa helg med, ingen aning vad vi/jag ska hitta på. Sen är det påsklov :) Efterlängtat vill jag lova! Det enda jag har inplanerat är ett besök på Blue Thai med Tildis :)
Johans påsklov är denna veckan som kommer nu, osis :( men men =) Imorgon ska han jobba, för han har fått jobb nu älsk! =) Kanske några dagar till denna veckan skulle han jobba.

Nej, nu ska jag vänta på J och läsa lite bloggar :)


P.S: Nu vet jag att Jenny och Tilda som läser min blogg iallafall :)
Nån mer?


PUSSAR :)

Inga kommentarer: