lördag 8 mars 2008

Saturday Night Live

Igår hade jag bara geografi, lyssnade på folk som redovisade. Sen kom Tilda till skolan och sen tog vi bussen till högskolan där det var Öppet Hus. Kollade där, tog papper om Språkprogrammet, verkar asbra :) Vi tog bussen till stan efter det, gick runt och kollade. Sen kom Annelie och hämtade oss, släppte av mig på skolan där cykeln va. Tog det lugnt hemma sen. Stack till Johan vid 6, vi handlade när jag kommit. Gjorde mat sen :) Tog det lugnt sen, kollade på TV. La oss sen.

Idag gick Johan upp vid 9, jag va astrött :P Låg kvar lite när han gått. Sen messade Tildis, så då gick jag upp och åt frukost. Kollade lite Andra Avenyn sen, duschade. Vi gick in till stan runt halv 1. Gick i stan ett tag, kollade. Tilda shoppade ;P Bara tagit det lugnt här sen, lite tråkigt :/ Johan pluggar på skolan. Kollar AA bara =)

Imorgon ska jag & Tilda träna, sen ska vi bli klippta av Tess :D Skönt att bli lite fräsch i håret =) Får se vad som händer sen. Funderar på att börja packa lite till flytten.

HEJHEJ :)


Inga kommentarer: