fredag 29 februari 2008

Fredags-Shopping!

Det va najs :) Först mina shoes på Stadium. Jag gick sedan förbi torget och såg en man som sålde väskor, b.la. en sån axelväska jag vill ha. Dock kostade den 198 kronor. Jag gick och kollade efter en väska på Myrorna, hittade ingen. Sen cyklade jag till Kupan, där hittade jag dock en fin väska för 20 kronor :) Hade velat att axelbandet var lite längre, men den går att ha som axelväska :) Ska försöka fixa den lite längre. Sen cyklade jag till Eko där jag skulle kolla efter skålar och ljusgrejer ju, fanns inte så mycket kul där. Så då gick jag till Zimzalabim, där köpte jag 2 stycken 3-pack med ljus, 3 röda och 3 gröna :) + 4 små djupa blåa skålar. Hem sen.

Kollar Andra Avenyn nu, men ska nu skriva på min text till geografi-redovisningen :(

PUSSPUSS!

Inga kommentarer: