tisdag 15 maj 2007

yes, baby

Usch, finns ju inte nada att göra! Bara ta det lugnt ikväll som sagt, nåt på TV? Njae, följer ju ingen serie..^^ Får kolla på Vänner instead. Me like mucho!
Så är det onsdag imorgon, kan det bli värre? Jag HATAR onsdagar (i skolan), bara språk. Ja, jag vet! Jag läser språk, men det är ändå inte kul. Dumma schemaläggare som va tvungen att lägga alla språken på en och samma dag -_- suck!
En lång dag dessutom. På min 2 timmar och 10 minuter långa håla ska jag cykla till stan och inhandla en påse med gött godis från Sweet & Tobacco City, det är lovely! Sen till Eko och köpa naturgodis. I know! Det var till att vara nyttig ja ;) Men det blir även vindruvor (kärnfria, mumma!) Sen tänkte jag även hyra Förortsungar med snyggingen Gustaf Skarsgård. He's quite hot! Så imorgon blir det alltså en myskväll à la mig.
Även om en myskväll med Johan är att föredra. <3

Yeye, nu ska jag pallra mig härifrån.


LOUISE + JOHAN

Inga kommentarer: