tisdag 29 maj 2007

:)

Innan blev jag sugen på kladdkaka, så jag & Marcus bakade det! Eller nåja, JAG bakade :P Efter att Marcus spillde ut 1 msk kakao på spisen så gick han x) Haha! Den blev mycket god, med grädde och bananskivor till, mums! Mäktigt dock. Vi såg lite på film och spelade spel x) Nu sitter jag här, borde kanske gå och lägga mig nu. Har ju sovmorgon p.g.a. av att de andra är i Frankrike, närmare bestämt Bretagne :) Somnade ju vid 1 inatt, vaknade igen vid 3, vaknade sen vid 7, och till sist mellan 9 och halv 10. -_-

Iiih, om vädret vill sig väl imorgon ska jag inviga de nya skorna :D
Usch, redovisning! :(

Får se om jag träffar Johan imorn. Han ville till stan nån dag. Åh, vill sova med honom!
Balen på söndag med, känns lite nervöst på nåt sätt att se honom så ;P Han kommer nog bli jättefin! :)

Men men, ska gå och borsta gaddarna ;)
Läsa lite bloggar sen med. Godnatt!


PUSS!



Inga kommentarer: