tisdag 29 maj 2007

29/5

Innan jag la mig igår pratade jag med J i telefon, blev lite småtjafs sådär, som det blir när vi pratar i telefon. Så det var inget allvarligt. Men innan jag somnade så låg jag och tänkte en massa, usch...Jaja, sts! Läste också, sen upptäckte jag (vad jag trodde var) ett "popcorn-skal" i halsen :S Fick dricka tre glas vatten innan det försvann. När jag höll på med det var klockan 01.00
Sen vaknade jag 2 timmar senare av att jag behövde gå på toa, såklart. Somnade sen.
Vaknade vid 7 imorse med -_- Fyfan vad det åskade, shit! Blixtrade med för den delen, men åskan var värst. Somnade om iaf, vaknade så smått efter 9. Vid halv 10 ringde det på dörren, mormor & morfar :) De skulle bara lämna rabarber till mamma ;P Kollade på TV sen, fixade mig.
Sen skulle jag fixa frukost, blev sugen på mannagrynsgröt, och den blev rätt så god...kanske lite för salt, eftersom jag kollade fel i boken, och tog så mycket salt som det skulle vara socker, haha x)
Men men, det funkade. Skolan sen, bara svenska idag; gjorde klart utredningen. Tror det gick bra, hoppas man får G iaf :) Skulle prata med SYO:n sen, men han var upptagen och jag pallade inte vänta, så gav en lapp. Stack hem sen, bara suttit här. ^^

Nej, nu ska jag gå och fixa mat. Tror det få bli tacos :)

gillar mina nya skor :) Även om de gör mig fattiga, eftersom jag också måste köpa sommarkortet till bussen! Men som mamma sa; de finns inte kvar i juni när du får nästa studiebidrag. Nej, så var tvungen att köpa de nu! (A) Sommarkortet är bra, för 350 pix så får man åka med det kortet i hela Halmstad, hela sommaren! Slipper man fylla på kortet då och då med värdekort :) Bra för mig som har Johan i Haverdal :P Även om det hade varit bra om han bodde i stan, eller om jag haft körkort :@ Måste ta tag i det nu ffs! Yeye.


JOHAN. <3

Inga kommentarer: