måndag 21 maj 2007

ny vecka

Japp, så är det måndag igen. Jag var så himla trött imorse, ville inte gå upp. Tanken på att ha latin lockar ju precis inte. Men men, upp var det. På lektionen skulle vi bara förbereda oss för provet. Så det var rätt lugnt. Bara 4 lektioner kvar nu :D Slutar lite tidigare med p.g.a. provet på onsdag :) Ska plugga på det sen, men det är inget svårt :) Göra franska-läxan med. Pratade med Mimmi, och jag fick jobba hemma idag istället :) Filmkunskapen är ju slut, så har lång håla på måndagar :/ Men det är ju bara 2 måndagar kvar i skolan nu :) Fick man komma hem 2 timmar tidigare i alla fall!
Ska nog träna med Tilda sen med.

Imorgon börjar jag 11 och slutar 12 :D Najs! Efter skolan blir det stan med Johan :) Han ska köpa kläder, och ville att jag skulle följa med.

Yeye, ska gå tillbaka till Vänner nu :)


JOHAN, åååååh, du är bäst! <3


P.S: Glömde skriva, ringde till Karl Stenman, han jag pratade med om sommarjobbet på Sodexho. De hade haft mycket att göra, så det är antagligen därför de/han inte har hört av sig. Men de skulle börja med det nästa vecka sa han. Så får hoppas på en intervju. Han undrade om jag hade skickat en ansökan till honom, och det gjorde jag redan samma dag vi pratade. Det vet jag, för jag sparade mailet i Skickade Meddelanden, och det var ju där. Så då måste han ju ha fått det. Ååh, hoppas på ett jobb där! Kanske inte världens bästa, men det är ju pengar. Det behöver jag! ;P

Inga kommentarer: