fredag 18 maj 2007

gaah!

Palla att bloggen cepar sig eller? Aja, pallar inte skriva allt jag hade skrivit. Var iaf kul att fiska igår :) åå mys med Johan :) DU ÄR BÄST!

Va och simmade med Tilda innan, så himla skönt! Imorgon blir det filmkväll @ Emelie's place :)
najs! Får se vad det blir. Jag & Tilda ska köpa naturgodis med :D Mumma!
Ååh, vad jag vill ha en sån tunika med knappar på axelbanden! Tilda är ju medlem på tradera, så hon kollar åt mig :) Hon kan ju beställa åt mig, så får hon ju bara pengar sen. Billigare än i affären, palla om den typ är använd en gång liksom :) iiih, nya pengar om en vecka :D
Funderar på om jag SKA köpa dom najsiga sol-brillsen på Åhléns... Hoppas dom finns kvar bara! Haha, Johan gillar inte dom :) Men sts ;) Han får klara sig :P Hihi (A)

Får hoppas det går att spara nu, annars blir jag arg!

JOHAN (L)

Inga kommentarer: