torsdag 31 maj 2007

:DDDDDDDDDD

Åhh vad jag är glad :D För vem ringde inte alldeles nyss?! Jo, Karl, han jag har pratat med om ett sommarjobb på Sodexho :D:D Han hade fått mitt mejl, men fick inte riktigt reda på om det var han som ringde igår morse :P Men skitsamma nu :D Han frågade om jag fortfarande är intresserad av jobbet, "jättegärna" sa jag. Så frågade han hur jag har det nästa vecka, så sa jag att skolan slutar då, slutar på torsdagen och att det inte är mycket kvar i skolan nu heller. Så frågade om jag kunde komma på intervju på fredag nästa vecka :D Det kan jag! ÅÅÅÅH, vad glad jag är :D:D:D:D Gäller bara att vara superpositiv sen, typ jag kan jobba då och då, och jag kan ju jobba hela sommaren, vi ska ju inte åka iväg :P Åååh, hoppas bara jag får det nu :D Menar, hur svårt kan det vara att städa? :P Har ju fått nobben av andra jobb :( Men det är nog bättre när man pratar "live" liksom, menar dom andra har nobbat mig för brev dom har fått :S

Åh, längtar nu :P Men nervös med :P Hihi. ^^

Yeye, nu ska jag käka frukost och vara glad :D:D:D:D:D:D



JOHAN (L)

Inga kommentarer: