onsdag 23 maj 2007

hej

Oj, har inte hunnit skriva på några dagar nu. Well, that's the way it is. ;) Igår var jag i alla fall i stan med Johan :) Han köpte snygga studentkläder + ett par badbrallor. Fick även en tunika/klänning av honom :D Han är bäst! Sen blev det mat på Kebabhouse :) Även där bjöd han ;)
Sen tog han bussen hem till mig, och jag cyklade. Vi tog lugnt, sen stack jag och tränade med Tilda. Styrka & Simning :) Hem sen, duscha.
Sen kollade vi på TV. La oss.

Jag började ju 8.10 idag -_- Johan låg kvar. Han ville mysa när jag skulle gå :) Dumma skola! :P
Yeye, sista spanska-lektionen idag (Y) Gjorde lite uppgifter. Franskan - övningsboken & 20 frågor (en lek ^^). Engelskan - såg film; Blood Diamond. Läskig, men bra. Latin - proov. -_-
Och tror ni inte att jag fick gå fram en gång till när jag lämnat det? :P men men, inte som förra gången. ^^

Heeem. Btw: nu på vägen hem, i backen innan mig, så cyklade en kille, typ mellan 35-40. När jag kom före honom så busvisslade han :S Grooss! Sen höll han på att vissla ännu mer. Sen när jag hade ställt min cykel så kom han fram och frågade efter Bergängsvägen :S Han var tydligen ny i stan, skulle till dammarna. Men liksom palla ropa istället för att busvissla? :S Förresten så lät det som han kom härifrån. ^^

Wii, nu är typ köket färdigt. Blir la najs, men hantverkaren verkar lite skum. Igår så hade hon inte varit här alls. Nej, hennes kommentar va: - "Nej, jag jobbade bara halva dagen, så jag tyckte inte det va lönt att komma." ÖHH, NÄHÄ?! Men vi kanske vill ha klart vårt kök?! Jävla kärring, tror hon att vi tycker det är kul att behöva sitta och äta i vardagsrummet, och ha alla köksgrejerna där, så man måste gå fram och tillbaka därifrån till köket? :@ Nej, inte så! ^^

Nej, nu ska jag spela Backpacker x)
Fast 2:an är roligare. Ska fråga en på mammas jobb om vi får låna x)

Obs: Grill med klassen imorn :D Kul!

JOHAN <3 LOUISE


PUSS!

Inga kommentarer: