lördag 19 maj 2007

hola

Kom näästan nyss hem från Tilda :)
Jag & hon möttes först vid skolan typ, för hon hade varit hos sin kusin som bor i närheten.
Vi kom till henne, kollade en tunika från tradera (kan lägga in bild sen), som jag faktiskt tror att jag vill ha :P En sån hängsle-klänning med knappar, så söt! Visserligen grå, för jag vill ju ha en blå :P Men grått är också fint :D För under 100-lappen med ;)
Sen kom Emelie :) sen Jenny :P Vi hoppade studsmatta x)
Började kolla på Risky Business (Föräldrafritt) med Tom Cruise ;) Sen kom Sofia med. Såg klart filmen, sen kollade vi lite på Kvarteret Skatan som Tilda hade lånat :P Pratade lite, sen skulle Jenny, Emelie & Sofia hem. Jag var kvar lite, och Tilda & jag kollade kläder på tradera.
Cyklade hem sen, tog det läskiga hållet idag, pallade inte det andra :P Och det läskiga hållet ÄR läskigt ;( usch! En del gatu-lampor funkade ju inte heller :S Yeye.

Sitter lite här nu, ska strax gå och fixa mig.
Jävla hals! Vill ju inte bli sämre ffs! Usch. -_-
Men men.

Imorgon ska jag fan powerwalka :D Med musik med så blir det ju roligare :) ^^ Min MP3 förresten, så jävla kass den är!

Vill fixa håret!


JOHAAAAAAAAAN <3

Inga kommentarer: