söndag 27 maj 2007

sunday

Yes, igår var jag och mami på Ikea & Väla :) Va och kollade grejer på Ikea, köpte lite stuff. Sen gick vi lite på Väla sen, käkade - Wok :) Kollade efter ett par skor, hittade ett par på Nilson för 400 pix. Men ska in till stan imorn ändå, och kolla efter andra. Mamma sa att man kan lämna tillbaka ett par skor man köpt i en annan stad, i samma affär så :) Asså, jag vill ha ett par tygskor..men är jätteosäker på vilken modell jag vill ha....Finns ju dom som är "mindre", och en lite bredare modell. Svårt ju! Kommer att få leva fattigt ett tag nu p.g.a. av skorna och att jag ska köpa ett sommarkort (busskort) för 350 pix. Men sts, sommarkortet är bra!

Palla att mitt internet cepar eller?! Så sitter vid Daniels dator nu när han ändå är hos Olivia. Palla bara att hans knappar är segast i världen. -_- Det smartot spillde nämligen cola över hela tangentbordet...Yeye.

Johan kollar på Top Gear som vanligt :P Marcus kollar på nån rolig film, så ska gå dit. Mamma & Pappa åkte till garaget, för pappa glömde nåt.

12 dagar (11?) till avslutningen :D


PUSS!

Inga kommentarer: