onsdag 30 maj 2007

:'(

Aaaah! Jag blir så jävla förbannad. Jag HATAR när människor pratar om en när de tror att man inte hör. Kom ut nyss till mamma och pappa och frågade när vi skulle få hundringen till att fylla på mobilen. (så att vi får 1050 istället för 950 som vi får), men han ba: "nej, det har inte jag sagt nånting om" NÄHÄ??! Det var ju liksom inte det han sa för nån vecka sen. Sen sa han en massa till mamma typ att jag får hålla pengarna i sommar om jag inte får nåt sommarjobb och sånt. Ja, jag kunde sagt nåt, men nu gjorde jag inte det. Sen hörde jag nåt om "men varför har man mobilen på ljudlöst då?" Han syftade på imorse när jag hade mobilen på ljudlöst, eftersom jag skulle ha med den till skolan och ringa Johan när jag slutade. Visserligen har jag den i skåpet, men jag vill inte att det ska ringa så nån hör. Man vet aldrig vad folk tänker. Hade den inte på ljudlöst när jag var på Tildas och Emelies kultur-lektion, och då ringde Johan :P haha. Iaf, så ringde någon i morse på dolt nummer, jag hann inte svara, personen lämnade då ett röstmeddelande som jag inte kunde öppna. Tänkte det kanske var han jag pratat med om ett sommarjobb. Så det var väl det han menade då, att jag hade mobilen på ljudlöst om det var han. MEN JAG KUNDE VÄL FÖR I HELVETE INTE VETA ATT DET VAR HAN ISÅFALL??! Sen brukar ingen ringa mig vid den tiden heller. Åh, jag hoppas att det var SYO:n som ringde! Asså, skulle ju pratat med han igår, men han var upptagen så jag la en lapp. På lappen skulle man skriva sitt mobilnummer, så att de kan få tag på en lättare. Så tänkte det va han, kanske ville träffas nångång den tiden. För jag tror faktiskt att Karl, mannen om sommarjobbet skulle ringa hem i första taget, inte på mobilen. Och varför lämna röstmeddelande, ring igen?! Sen var det dolt nummer, när han ringde mig för att tag sen var det INTE dolt nummer. Ååh, snälla säg att det inte var han. Klart, hoppas bara att det var en "vanlig" dum person som ringde fel. För jag behöver prata med SYO:n. Eftersom jag inte ska till skolan förr än på måndag igen får det bli då.

Det var skönt att skriva av sig. Men fan...jag kommer bli så jävla ledsen om jag inte får sommarjobb, jag som alltid typ har kärvt om pengar. Tilda har ju fått sommarjobb, hon brukar kunna ta hand om sina pengar ;P (om du läser nu Tilda så hoppas jag att du förstår vad jag menar :)), Johans jobb är så gott som klart, han har ju inte heller ont om pengar precis. HELVETE OCKSÅ! Får bli en fattig sommar. KULKULKUL!
De skulle ju ta tag i sommaransökningarna på Sodexho denna veckan sa Karl, när jag ringde förra veckan...Hoppas han ringer snart! Jag dör annars. Jag är fattig nu, kommer bli ännu fattigare när jag köpt sommarkortet med...Sen är jag lusfattig i tre veckor! Kommer jag klara det? Slutet av juni :S


Palla skriva mer. Mår bara dåligt av pengar. Varje månad på senaste tiden tänker jag alltid innan jag nya pengar vad jag kan köpa och vad jag inte kan köpa, hur mycket pengar som är kvar, o.s.v. HELA TIDEN! Åh, vad jag hatar pengar ibland.

Jaja, nu ska jag hitta på nåt annat och INTE prata med dom där ute. Åt helvete med dom! Palla snacka skit så :S Iaf pappa! Ska vänta på att Johan kommer hem. Han är bäst <3

Inga kommentarer: