tisdag 15 maj 2007

new week

Usch, vad trött jag är! Blev ju ingen sovmorgon idag p.g.a. det dumma NP i engelska! Jag tror det gick ganska bra i alla fall. Jobbigt dock var det att sitta och vara täppt, förkyld, hosta OCH på det ha en blåsa på tungan som gör JÄTTE-ont :(
Skönt att ha det gjort i alla fall. Idag åt vi innan svenskan, det var nån fisk som såg läbbig ut. Svenska sen, kollade fakta och så. ÄNTLIGEN har jag hittat ett ämne till min utredning; Ska man införa betyg på mellanstadiet? Tyckte jag va bra :) Fast vi var ju inne på andra sidor med :P asos.com t.ex. Hittade denna söta tunikan, dock är den dyr. Men man kan ju drömma :)
Sen slutade jag och gick hem. Jag är fortfarande hungrig, efter den fisken, blää. Får se om jag hittar nåt, är lite rädd att hantverkaren* kommer tillbaks. Bara ta det lugnt idag.
Jag saknar Johan med :( Han har ju mycket att göra nu, men hoppas på att få träffa honom på torsdag, för imorgon skulle han till Liseberg med klassen. Orättvist!
Men men, ska fixa käk nu och spela Mario Kart x)

*= Det är en kvinnlig hantverkare. Det ni! ;)

PUSS!

Inga kommentarer: