onsdag 30 maj 2007

20 månader älskling <3

Skulle ha bloggat lite tidigare, men datorn var så seg, så jag pallade inte. Skulle till stan med Johan med :)
Yeye, dagen idag då; Sovmorgon idag eftersom de andra i spanskan är i Frankrike :) Franska sen, vi gjorde en tävling med olika uppgifter typ ;P Sen såg vi en film i Galaxen om rattfylla. Fy fan vilka bilder de visade! Klarar inte av sånt, mår illa :( Lunch sen. Engelska, Tilda & jag skulle redovisat idag egentligen, men Blood Diamond höll på så länge så vi hann inte :P Sista engelskan imorn med, men då blir det inte heller :P Tilda ska till Ullared, och jag tycker det känns onödigt att gå på den lektionen imorn, som också är min enda på dan. Så jag är ledig :D Nu har min helg börjat, för jag tänker I N T E gå på idrotten på fredag. Vi ska antagligen visa upp vår dans, men jag vill inte det! Vi har ju inte ens en dans :S Nej, palla! Så långhelg :D
Har ju franska på måndag med, för det va nån som ville det :/ Betyder att jag börjar 11.00, har svenska (antagligen inte hela lektionen heller), sen inte franska förr än 14.20! Kul! Yeye. Undra om vi har svenska på tisdag? Isåfall är jag ledig :D Men sen är vi ju lediga på onsdag. Sen slutar vi på torsdag :D WOOPIDOO! Innan var Johan och jag i stan, han skulle köpa diverse grejer. Han bjöd också på baguette från Hello :) Mums! För min del blev det brie&prosciutto och Johan tog kyckling&curry. Den var god min! :) Käkade i bilen :P Sen körde han mig till Tess, för jag skulle lämna en hundring jag lånade av henne förra veckan till hårfärg. Sen körde han hem mig. Nu är han på dansträning till balen :P Lycka till älskling! Åh, han kommer vara så fin på söndag :) Längtar!

Yeye, nu ska jag hitta på något annat.

P.S: jag är avundsjuk! - mammas jobbarkompis har Vänner-Playstationspelet! :( Det som jag vill ha, det ultimata för ett vänner-fan! Lätt! Fast Daniel håller visst på att ladda ner det. Hoppas det funkar lika bra som det riktiga :) Fan vad jag ska spela då :D Men jag vill ha det riktiga med.


JOHAN, gud vad jag älskar dig!
20 jäkligt underbara månader idag! <3

Inga kommentarer: