fredag 25 maj 2007

helg!

Iiih, jag är typ dålig på att blogga :P Fast man hinner ju inte hela tiden :)
Sov hos Johan igår :) <3 Idag började jag 12.20, och han 13.00, men fick ändå ta bussen, haha ;) Skojjar! Men jag gick aldrig på idrotten, mådde skitilla :( Tror det var avokadon jag åt hos Johan imorse, den måste var't dålig. Men men, gick över :) Vi åkte till stan sen, Johan kollade mer studentkläder, köpte ett par brallor och en annan väst ;P Jag lämnade in mina skor på Wedins som gått sönder -_-, men å andra sidan fick jag pengar tillbaka! :) Så ska köpa nya skor för dom. Vill jättemycket ha vita, låga tygskor! Jag vet! Dom är inte vita så länge, men de är så himla söta! Kollade på Din Sko, men det fanns inga vita. Bara marin-blåa, med lite vitt. La undan dom i alla fall. Kollade inte i fler affärer, för sen åkte vi till Eurostop. Där hittade jag vita på Skostop :D La undan en vit sko och en blå :P Men är ganska säker på vitt.
Imorgon ska jag och mamma till Väla och Ikea :D Hoppas på en mysig mor&dotter-dag :) ^^ Men det blri det klart! Ska kolla på Din Sko om dom har dom vita där, och kolla i andra affärer. Finns det inget på Väla, så köper jag dom på Sko Stop (vita) så länge, behåller kvitto och prislapp. Sen sticker jag till stan på måndag och kollar i andra affärer, hittar jag inget behåller jag skorna från Sko Stop :P Fattar ni? x) Hihi. SKOR. <3

Yeye, ska upp 9 imorgon, so I better go to bed! Men först ska jag ta något att dricka, är svintörstig sen tacosen :O :P
På kvällen blir det Johan sen :)
LOVE YOU. <3

Inga kommentarer: