torsdag 26 juni 2008

Torsdag

Stack in till stan vid 5 igår, skulle kolla Byring & Bråte, men dom hade ju stängt. Ska dock ta och kolla in deras sommarloppis tror jag, nästa lördag. Den håller på från 9-13, dock jobbar ju jag till halv 12, men då har man ju ett tag och kolla, Hallandsposten ligger ju mittemot Byring :D Yeye.
Efter jag varit där då så cyklade jag hem till Johan. Hann va hemma en stund innan jag cyklade till Maxi för att köpa bröd och cremé fraiche :P Sen käkade vi. Tog det lugnt sen, kollade TV. La oss (jag VET att det alltid låter likadant, men vafan) :P

Johan skulle till skolan idag och gick upp vid 8, kunde inte somna om då så kollade på TV. Kollade Discovery (!), nej men vissa program är bra. Kollade på Dödlig fångst, ett program om olika fiskare på olika fiskebåtar som fiskar krabbor, asbra :P
När Johan gått till skolan så käkade jag frukost och satt vid datorn. Sen stack jag till Nautilus och tränade :) Sen kollade jag in Second Handaffärerna jag va i häromdan + vintageaffären Vintage Room. Hittade och provade precis en sån jeansjacka jag letat efter, men den kostade 300 spänn, no thanks. Sen cyklade jag hem.
Käkade och kollade på SATC, såklart. Sen duschade jag och satt vid datorn.

Sen vid 4 cyklade jag in till stan för att möta Tilda :) Vi hade inte träffats sen i i lördags, längesen! :P Vi gick i olika affärer, Tilda provade b.la. en del fina kläder på Bik Bok, jag provade ett par blåa chinos där, men nae. Hihi. Hon la undan lite, som hon sedan köpte, eller dom svarta chinosen (?) som hon lagt undan. Assnygga :) Jag fick också med mig ett par svarta chinos (eller väldigt mycket liknande chinos) från Lindex, 149 kr på rean :D Yey. När dom hade stängt i stan så gick vi till Åhléns och Clas Ohlson (som stänger 7), men vid halv 7 ungefär gick vi bort till Dna. Där skulle vi på en slags utställning eller nåt. Vi var inte där så länge, för det va inte så mycket och vi var nöjda.
Men som jag sa till Tilda att jag skulle sagt till mamma: "Vi sticker nu, för det fanns inte så mycket, men på den tiden vi var där så hann vi få en välkomstdrink, bli sminkade (Tilda), ta mat och komma med på NTV." Hahaha. För det va precis vad vi blev, när vi satt och käkade kom den (trevliga) reporten från NTV fram och pratade med oss :P Kul om dom tar med mitt redface x) Yeye.

Kom hem sen, kollade både Vänner och Huset fullt med mammi

Ska strax lägga mig, och läsa Harry Potter - Hemligheternas Kammare Fick lust att läsa om böckerna efter att jag haft ett marathon på de 5 filmerna för ett tag sen, hihi. H.P


NATTI :*


Ooh, Daniel är ju inte nåådigt het på denna ;) Synd att dom inte fotade längre ner :D

Inga kommentarer: