söndag 22 juni 2008

Torsdag + Helgen

Tja! Sorry att jag inte skrivit på några dar, men det kommer nu!

Torsdag:
Tränade på förmiddagen/eftermiddagen med Tildis, najs! Sen gick vi en stund på stan med. Hem sen. Tog det bara lugnt sen. På kvällen käkade vi pizza, men för min del blev det kebabrulle, yummie! Efter maten stack jag till Johan. Vi tog det lugnt och la oss rätt tidigt.

Fredag: Vi gick upp vid 9, duschade och käkade frukost. Vid halv 11 cyklade vi hem till mig, hämtade lite grejer och så. Sen skulle vi till Haverdal, men när vi va på Preem i Gullbrandstorp så ringde Becka och ville ha hjälp av Johan, så vi va där ett tag. Sen åkte vi till Haverdal. Där va vi med ett tag, sen åkte vi till Särdal. Där träffade man folk, käkade gott och gick på midsommartipspromenad, haha! Johan och jag åkte därifrån vid 5. Lämnade bilen i Haverdal och tog bussen till Gullbrandstorp. Det va en del som hade kommit till Becka redan då. Vi tog det mest lugnt. Folk började att droppa in efter hand. Vid 7 började vi grilla, och runt 8 var det klart. Mycket gott! Då började man även att supa. Mycket dricka gick ner för min del, så jag blev gaa-hanska full xD Träffade en massa roligt folk! Men kvällen spenderades mest tillsammans med Simone :) ♥ Rolig och trevlig tjej, hihi.
På dansgolvet var det nån kille som trampade upp mitt sår på benet, så det började ju blöda som fan. Men det fixade vi. Runt 2 bestämde vi oss för att det räckte för oss, så vi åkte med Simones mamma in till stan. Tack!
Jag och Johan gick hem från stan, för han ville ha nån mat, men det va lång kö till Kebabkungen och Pastavagnen va inte där. Kollade TV när vi gick hem, la oss sen.


Lördag:
Fyfan, idag mådde jag inte bra! Trött som fan, ont i huvvet, mådde illa, spydde x antal gånger. Fyfan, värsta bakfyllan nånsin! På kvällen blev det ändå någorlunda bra. Som tur var, för då skulle Tilda och jag se Sex and The City the Movie 21.00! Och fyfan vad bra den va! Mycket skratt och tårar! Älskar verkligen Sex and the City och tjejerna. Carrie är favoriten såklart, det är för henne man vill ha hennes hår! Underbart! Vill se den igen :D En goodiebag fick man också, även om det inte var allt för roliga grejer :P Johan mötte mig utanför och vi gick hem, kollade TV och la oss.


Söndag: Vaknade vid 9. Johan skulle tvätta, så kollade på TV. Käkade frukost sen. Bara tagit det lugnt idag. Vid 2 stack vi hem till mig. Bara tagit det lugnt här med, skönt. Innan gjorde vi våfflor, gott!


Imorgon hade jag tänkt att sticka in till stan, kanske äta nån god lunch, sen gå på jakt efter en snygg och billig jeansjacka i en second-handaffär! Sen hade jag tänkt att fixa ett bibblakort, eftersom att det gamla låg i skåpet när dom rensade det! Yeye. Sen ska jag även träna! Kul att kunna göra saker själv nångång :)
Hoppas jag hittar en jacka imorn bara, men jeansjacka är väl ett sånt plagg som det finns gott om, som t.ex. skinnjackor. Sen till lunch är jag rätt sugen på att käka sushi, har käkat det en gång innan men det va längesen. Men vi får se ;P

Men men, uppdatering efter stan imorn!


BESOS!


I really got Carried away ;)

Inga kommentarer: