måndag 23 juni 2008

Måndag

Gick upp med Johan idag, vi åt frukost tillsammans när han hade duschat. Sen stack vi samtidigt, hade sällskap till Nyhem, sen stack han till skolan och jag till stan. Gick först till Myrorna, inget där. Sen gick jag till Emmaus, tyckte det va onödigt att gå och hämta cykeln för att cykla dit. Motion ju :) Provade en jeansjacka där som va rätt okej, men jag ville kolla andra ställen med. Sen stack jag till bibblan för att fixa ett nytt bibblakort, sen Kupan, men inget där heller. Sen stack jag och hämtade lunch, blev falafeltallrik från Lena's istället, Sushi nästa vecka kanske. Det va gottit iaf :) Käkade hemma och kollade på SATC.

Tar det lugnt nu bara, men ska snart kolla lite mer SATC, hihi

Imorgon tänkte jag sticka in till stan vid 11, eller när jag vaknat då. Upptäckte nämligen idag av en slump en second hand/vintageaffär jag inte sett innan. Dom öppnade kl 11 så. Sen blir det Byring & Bråte på onsdag. Men jag tänkte innan om jag nu inte hittar nån i stan så kanske vi har nån hemma? Och jajamen, hittade min gamla :D Greeat. Visserligen storlek 164 (köpte den för ett tag sen, barnstorlek...) Men den passade! Bara snyggt att den är liiite kort =)

Juste, imorn börjar sommarens TV-kväll:
Allsång på Skansen
Morden i Midsomer
:D:D:D:D
Älskar dom :)

Gotta go!

Johan

Inga kommentarer: