fredag 6 juni 2008

Student 2008!

Igår morse körde mamma mig, Tilda, Jenny & Emelie till Johanna där det var champagnefrukost :) Det var trevligt. Käkade frukost och skrev i varandras mössor :P Efter 9 fick vi skjuts till skolan där vi skulle fotograferas. Efter det var vi i Galaxen där det var uppträdande och folk som pratade. Efter det var det mentorstid med Håkan, fick betyg och pratade :) Sen gick vi till matsalen där vi skulle släppas ut! Och vi var ju först ;D Där ute var familjerna med blommor, gosedjur m.m. Johan och hans pappa var där och gav grejer :) Sen skulle vi åka med vår vagn till stan, för att sedan gå till Norre Katts park.Vi var först :D Vi fick vänta vid slottsparkeringen ganska länge innan vi fick gå till stan. Men sen fick vi gå! Gud var kul det va! Hihi, massa folk. Kom till parken sen, gick inte så mycket där. Träffade familjen, fick blommor och sånt. Sen åkte vi hem. Började käka, gott! Öppnade presenter. Mycket fina saker + pengar fick jag! Vid 8 fick jag skjuts av farmor & Kent in till stan, Österskans. Där söp jag lite, haha och väntade på brudarna. Vi åkte vidare med deras buss som sen gick till Mickedala. Där skulle vi till Johanna där vi var på morgonen för lite förfest. Några i klassen var där sen kom det några till. Var där ett tag, sen stack vi till stan. Gick in på BM, var på toa och Tilda och jag köpte varsin drink. Tog en Piggelin, mums! Den svepte jag på 4 minuter, haha. Sen tog vi bussen till Tylösand och studentfesten. Där inne satt vi först och snackade med lite folk, rökte och drack. Dansade med. En jättekul kväll med massor av folk! När det var slut efter 2 ringde jag Johan som kom efter tag. Tilda åkte också med så vi lämnade först henne hos Samuel, sen hem. Sen la vi oss.

Idag vaknade vi vid 11. Åt frukost, sen stack Johan hem. Vid halv 2 cyklade jag till honom, cyklade sen till stan. Tog sedan bussen till Flygstaden. Där köpte jag ett par fina sandaler på Skopunkten och två filmer på Maxi; Nionde Kompaniet & Heartbreak Hotel Tog sen bussen tillbaka till stan.Cyklade till Johan sen.

Tar det lugnt nu, väntar på att pappa ska ringa, vi ska ut och äta sen.

Nu ska jag sminka mig, TJA!

Inga kommentarer: