tisdag 24 juni 2008

Tisdag

Tog det bara lugnt igår kväll, kollade TV och så.

Idag har jag också bara tagit det lugnt, film & TV.

Ikväll är det som sagt bra på TV och då blir det gott till ;) Sticka och köpa efter maten :)
Håkan på allsången ikväll :D My man :*

Sen är det ju jobb på lördag, 8.30-10.00 städa på Kappahl och sen 10.00-11.30 på HP. Asså, jag lär ju inte behöva stressa alltför mycket mellan de städjobben, det är ju inte jag som har satt tiderna :P Sen börjar städ på Fundia den 7 juli, 4 veckor, 7.00-13.00 vecka 1 och 4 och 7.00-11.00 vecka 2 och 3. Money, money, money :P

Imorgon SKA jag träna :P Stan med Tildis med =) Ska dock inte köpa nåt. Men ska kolla in Second Hand-butiken på Brogatan och Byring & Bråte senare. Se om jag ändå kanske hittar en jeansjacka, annars har jag ju en! Även om jag hade velat ha en ljus :) Yeye.

Nu ska jag duscha!

CIAO :*





Inga kommentarer: