tisdag 10 juni 2008

Blåsigt värre

Ja det är minst sagt blåsigt ute.
Idag gick jag upp vid halv 10, käkade frukost och duschade. Sen cyklade jag till Sodexho, pratade lite, fick nya kläder. Fick b.la. reda på att jag kan städa på Hallandsposten med, och att jag kan få jobb till vintern, på helger och så. YEY! Sen cyklade jag hem, kollade på TV. Vid 1 cyklade jag in till stan där jag mötte, Tilda, hennes mamma, moster och bror. Vi skulle käka på Blue Thai, yum =)
Sen gick jag och Tilda i stan. Gick i massa affärer. Blev faktiskt en jättefin och skön klänning från Bik Bok, hihi. Sen tog hon bussen hem och jag cyklade.

Nu ska jag ta och städa i mitt bombnedslagna rum, eller så ser det ut iaf, haha. Shit asså, jag är slarvig x) Inte konstigt att jag inte hittade klockan innan, men sen kom den fram, höhö.

Nope, städning var det.


BESOOOS :*

Beiga knickers från Vero Moda, 179, 95 kr


Halsband från H&M, 49, 50 kr



Vit BH från H&M, 129 kr




Vita Converse från Stadium, 599 kr



Nu:
Städning!
Strax: Kolla på TV, käka
Ikväll: Kolla på Huset Fullt hos Tildis

Inga kommentarer: