torsdag 12 juni 2008

Torsdag

Igår tog jag det mest lugnt på dan, skönt! Vid 5 kom Johan hit, jag duschade. Sen åkte vi och hämtade Henrik, handlade på Flygstaden och körde sen till Fredrik i Vilshärad. Vi skulle grilla, yummie! Det blev revbensspjäll för mig, Johan och Henrik + potatis, bearnaisesås, sallad, tsatziki och bröd. Gott, gott!
Sen kollade vi på TV och käkade godis och gottit.
Vi stack hem vid elva. La oss sen.

Johan stack nu vid 10, skulle till skolan. Jag sitter här och kollar på SATC. Ska käka lite frukost, sen ska jag sticka till Eurostop, handla lite grejer för att göra pastasallad! Sen ska jag bara ta det lugnt med TV och bra filmer när det är sånt här mysigt skitväder :P Synd bara att det inte regnar och håller på nu, mysigt

Yeye, keka och sen sticka!


JOHAN

Inga kommentarer: