tisdag 17 juni 2008

Hallå!

Tog det som sagt lugnt på dagen igår.

Efter sju så cyklade jag till Johan, och mamma hängde också med för att hämta våra sovsäckar som vi hade på Johans vind (la lite grejer där när vi skulle flytta). Johan åt, sen kollade vi på TV och tog det lugnt.

Idag stack han till skolan vid 9, jag sov vidare. Mamma ringde och väckte mig halv 11, somnade om, sen ringde hon igen halv 12 :P Jag klädde på mig och cyklade hem och duschade. Cyklade in till stan sen och mötte mamma. Vi han dock inte gå så länge för vi skulle köra Daniel till Eldsberga där han skulle visa sin epa han ska sälja för en kille. Hem sen, MAT! Sen kollade jag lite på TV. Vid 5 cyklade jag in till stan igen, för att möta Tildis vid Röda Kvarn. Vi köpte biljetter till Sex and The City på lördag (premiären!!) :D:D:D:D jävla kul!! Iiiih, längtar!
Cyklade hem sen. Väntar typ på maten nu, sen ska jag till Tess!
Vi ska kolla film.

Imorn ska jag ta det lugnt. När jag käkat frukost tänkte jag cykla till skolan och prata med Barbara eller nån om att jag HAR lämnat tillbaka min religionsbok som jag fick påminnelse om idag :@ La den visserligen i Måns fack, men han måste ju ha sett den? Jaja. Den ska vara lämnad senast den 4 juli, så dom skickade iaf ut påminnelse i tid, och inte en vecka innan som förra året! Så det ska jag fixa.

Efter det tänkte jag sticka till Maxi och köpa goda frukter. Yummie!



CIAO BELLA :*



Biljetten! :D

Inga kommentarer: